tisdag 20 januari 2015

Konstkurs

 Den här veckan startar kursen. Kursen. I alla fall detta års kurs, i konst.

Blir nog en kurs till senare i år... om allt går som det ska enligt planerna. Dock inte i konst, utan då blir det helt andra energier. Healing. Igen.

Sent, blev det klart med att jag var med i kursen... eftersom ett svarsmail försvunnit ut i det stora blå någonstans. Märkligt. Så jag har inte hunnit få allt material som ska till. Nu väntar jag på det stora paketet... med pennor, block, tusch, kol... och en massa mer kul saker. All kurslitteratur har jag också hittat. Till och med den viktigaste boken... på svenska... annars hade jag fått hålla till godo med en bok på engelska. Går bra det med. Läser ju annan litteratur på engelska... så... varför inte.

En enda bok, som inte är obligatorisk, men som jag vill ha... fattas mig. Om färg, av Betty Edwards. Slut på förlaget. Men... någon måste ju ha den och vilja bli av med den, tycker jag. Då är jag en bra kandidat att ta emot den.

Så har du den... och inte använder den... fråga mig om jag vill ha den!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...