tisdag 16 september 2014

Utbildningshelg

Helgen den 13 och 14 september 2014 var jag på utbildning. I en vacker del av vårt avlånga land, nära mitt "hemma",

En utbildning jag länge velat ha men inte hittat var och vem som skulle hålla i den. Nu har jag hittat personen i fråga och fått den kunskap jag nu ska bygga vidare på.
Nu har jag diplom på var jag egentligen hela tiden kunnat... och nu har jag också tekniken för detta.
I denna vackra bok skrivs in vad jag lärt mig, vad jag får för slutsatser och insikter... ja, allt jag behöver för att göra det jag ska. Följa mina drömmar...
 Hann med två turer till den vackra kyrkan som ligger underbart till vid vattnet. En tur om kvällen när mörkret lagt sig och en tur i dagsljus. Lika bra och fint båda.
Hann även till "udden"... en plats jag uppskattar mycket. Vatten, skog, stenar... och en underbar atmosfär. Här finns allt som behövs.

Mer bilder från kyrkan kommer i ett senare inlägg.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...