torsdag 4 september 2014

Jag är en Ask


Jomensåatt...

det finns test och annat som florerar överallt. Främst på Facebook, men även i bloggar. De flesta är löjliga och en del sprider skit till din dator. Och sånt vill inte jag ha, det räckte med att åskan petade i datorn.

Nå. Detta är väl inget test. Egentligen. Man kollar bara när man är född och får veta vilket träd man är.

Jag är en Ask.

Passar mig som hand i handske. Jag gillar Asken. Saknar den där jag bor. Men som den stora turgumma jag är så har jag en alldeles egen Ask som jag fått av min kusin som bor på rätt ställe. Den vårdar jag ömt och hoppas att den ska växa sig riktigt stor och grann... snart.

Så här såg den ut på våren 2013. Nu har den växt till sig lite mer, men den vill inte vara med på bild just nu så ni får stå ut med en bebisbild på min kära Ask.

Här kan ni ta del av vilket träd ni själva är... och se om det stämmer.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...