tisdag 30 december 2014

I mörkret är alla katter grå...

Ja, så heter det ju. Men det stämmer inte alla gånger. Den här "stadskatten" är då banne mig inte grå i mörkret. Här var en jädra massa färger...

Jag gillar att fota i alla väder. Inte alltid jag visar alla bilder... här har jag fotat om kvällen. Ut över den lilla staden. Mitt i julreans bestyr. Med massor av människor överallt... ivrigt shoppande. Som om julens inköp inte vore nog... bara ett par dagar tidigare. Jodå, även jag var in på ett par affärer, men hittade inte vad jag sökte. Letade inte ens bland reavarorna. Nej. Orka. Jag är inte så shoppingsugen alls. Har ju det mesta jag behöver...

och det jag vill ha... idag... köper jag väl någon dag. Eller en annan dag. Som i januari... eller mars.

Det jag önskar mig är en ritplatta till datorn. För att leka lite mer med bilder, på ett enkelt sätt. Tror att det skulle vara kul. Inspirerande.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...