onsdag 31 december 2014

Gott Nytt År 2015!

Alldeles i slutet av detta år, 2014. Mycket har hänt under detta år. Både tråkigt och roligt. Mest har det roliga ändå övervägt...

sedan jag fick min frihet och mitt liv tillbaka.

Jag har planerat en massa för nästa år. År 2015, som står bakom knuten och stampar och frustar.
Genomförande, är nog ordet för detta år. Temat. En del tycker nog att jag som vanligt är ganska kryptisk... beror på att inte alla behöver veta vad jag tänker och funderar på. Jag har trots alla bra läsare av min blogg...

en handfull bloggläsare som jag inte vill skriva på näsan vad jag tänker göra eller inte göra. Därför kommer vissa saker ut här i efterskott... eller inte alls. Och den nyfikne kan ju ta och tala med mig i verkligheten så kanske den får veta.

Går och filurar på en årssammanställning... men först ska jag lyxa till mig och fira ett hejdundrande glatt och fint nyår. God mat, god underhållning, gott sällskap... och inte minst ett gott avslut på detta år och ett gott nytt år. För det är jag verkligen värd!

Skål på er käringar och gubbar!

Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...