måndag 22 augusti 2016

Jag vill inte ha ett förhållande...


Jag vill inte ha ett Förhållande - det håller Mig tillbaka!

Jag vill ha en Bästa Vän jag kan Sova med, Älska med,
att se Film med, Resa tillsammans med, Utvecklas med,
och upp(Leva) med!

Jag vill ha en Bästa Vän, 
någon som jag kan Skratta med - och vara Kreativ med.
Någon som jag kan Anförtro mig till, öppna mitt Hjärta!
Någon som Alltid kommer att vara Där utan att döma!
Jag vill ha en Bästa Vän som jag kan Meditera med, 
Njuta tillsammans med - och Sjunga och Dansa med!

Jag vill vara Nära, Känna och Vibrera tillsammans med Dig!

En text jag hittade någonstans. Inte min. Däremot väldigt bra. 

Och precis så är det. Man ska inte hålla tillbaka varandra. Däremot hålla om, hålla av och hålla ömt. Och därför lever vi tillsammans. Min kära och jag. Och det kan inget och ingen ändra på. Störst av allt är kärleken!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...