måndag 3 november 2014

Unnes dagbok - måndag den 20 juni

Måndag den 20 juni.

Gomorron Persika...

Det regnar... alltså ingen solande grannkvinna att titta på. Tror att jag ska handla lite på systemet idag. Måste ha frukost... magen tjuter.

Efter att ha varit på systemet och köpt alldeles för många starköl och alldeles för mycket vin strosade jag runt en stund på stans alldeles för få butiker i hopp om att hitta något roligt att köpa och för att fördriva tiden lite i regnvädret. Nästan alla butiker var så gott som folktomma och bara tråkiga saker fanns att handla så jag köpte mig ett par kalsonger och en keps som jag ju i alla fall behövde. Köpte också kvällstidningen för att ha något att läsa i regneländet.

Tvättade bilen när den i alla fall var blöt av regnet... kikade efter grannkvinnan men hon var inte ute. Ingen granne var ute. Kanske för att det regnade. Tråkigt ute... ingen att titta på eller prata med... alla verkade vara inne eller borta hemifrån.

Läste kvällstidningen och drack två baljor kaffe, tänkte på persikor och upptäckte att jag inte förstod vad som stod i tidningen och fick därför börja om från början i den.

Mitt i tidningen hittade jag en artikel om att raka sig där nere.. .ja, du vet vad jag menar, Persika. Kom på den briljanta idén att jag skulle prova på det och bli lite uppdaterad och med i den nya tiden. Det skulle ju vara det sista modet för yngre personer att raka sig mellan benen och jag vill gärna framstå som lite yngre men mogen och god, precis som en persika... hehe. Och bästa sättet skulle vara att ta varmt vax och dra bort håret med. Hittade inget vax hemma, trodde att morsan skulle ha haft nåt när hon bodde här i huset, men gick bet. Fick alltså ta rakhyveln. På med raklödder och med hjälp av väggspegeln skulle jag alltså försöka raka mig här och var och på lite fler ställen.

Det var inte lätt. Det var definitivt inte lätt!

Man skulle haft ögon i nacken eller rumpan eller var som helst på baksidan. Skärsåren var i tusen och åter tusen små sår. Jag led och fick stå i alla sorters konstiga positioner som jag sett bara på porrkanalen för att nå att göra mig slät som en persika där solen inte lyser.

Sen fick jag ont. O N T! Det var som miljoner getingar givit sig på min ändalykt och andra ännu intimare delar och misshandlat mig svårt. Jag led alla helvetets kval och några till på en och samma gång!

Jag kunde inte sitta och inte stå, och inte ens ligga ner utan att det smärtade kolossalt. Jag kunde inte göra det lilla och inte det stora... det gjorde så förbajat ont... Hur kunde någon människa frivilligt göra sig detta och påstaå att det var skönt och mysigt och till och med sexuellt upphetsande? Snacka om avtändande! Var detta upphetsande ska jag aldrig mer tänka på kvinnor och sex, det lovar jag dyrt och heligt och på min mammas grav!

Sen gjorde jag inte mer den här dagen än att förbanna min läsning i tidningen och dess konsekvenser och försökte hitta nåt sätt att tillbringa tiden fram till sömnen på nåt sätt så att det inte gjorde så xxx ont.


All likhet med verkligheten är bara förbannad lögn och dikt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...