onsdag 29 oktober 2014

Unnes dagbok - fredag den 17 juni

Fredag den 17 juni.

Gomorron... jag är så trött, har drömt om små elaka satar som jagat mig hela natten. Trodde att man skulle drömma sött efter att ha skrivit dagbok, men ack så man kan bedra sig. Kanske är det gamla minnen som dras fram i ljuset och sätter fart på hjärnan nattetid när man börjar med sådana här utsvävningar.

Till frukost idag ska jag äta frukt och dricka en stor balja kaffe... vet inte riktigt vad jag har för frukt hemma, har faktiskt glömt det... mycket märkligt.

Måste hitta på ett namn till dig för att veta vad du heter när jag skriver i dig.

Mmm... stora klunkar kaffe är gott... och frukten blev en god och rund och mjuk persika... så len som en kvinnorumpa... tror jag. Kvinnorumpor gillar jag! Tror att jag måste suga och slicka på en rosig en sammetsmjuk persika till. Mmm... gudars gott. Kom att tänka på min grannkvinna... grann är hon och granne, hehe... där fick jag till det.

Persika - kvinna - dagbok... hrm... är dagboken en kvinna eller man? Hur vet jag det? Om dagboken är mitt jag så är det ju en man men jag vill inte skriva brev till mig själv... då blir jag ju generad och fnissig ju.

På schemat idag står dusch, rakning, handla lite mat och sen har jag resten av tiden till att göra vad jag vill och nu går tiden mot midsommar. Tänk att hitta en go persikokvinna att tillbringa midsommaren med...


 All likhet med verkligheten är bara förbannad lögn och dikt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...