fredag 3 oktober 2014

Frostiga relationer

 I morse var det åter igen frost och några minus. Eftersom jag som vanligt är uppe före tuppen... så tog jag med mig kameran ut och tillbringade en kall stund med att fota det frostiga.
 Jag ger inte upp i första taget... tycks plantan säga. Trotsigt försöker den vara grön och skön trots att vintern gör sig påmind.
 De vinbär som inte jag ville ha, för det var så mycket... det har jag sparat till fåglarna... och fåglarna verkar spara bären till Kung Bore.
 Den här var väldigt vacker i sin frostklädnad.
Rosenbusken som växer i häcken har röda bär så här års. Snygg den också.

Klicka på bilderna för större visning!

1 kommentar:

Bloggblad sa...

Så vackra bilder! Men jag vet ju att du har öga för det sköna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...